WiększaMniejszyNormalny
AKTUALNOŚCI arrow Informacje ogólne arrow Wybudować i uczynić to żywym
05.05.2024.
AKTUALNOŚCI
Gospodarka Odpadami
Galeria 2020
Galeria 2019
Galeria 2018
Galeria 2017
Galeria 2016
Galeria 2015
Galeria 2014
Galeria 2013
Galeria 2012
Galeria 2011
Galeria archiwum
"Biuletyn Choszczeński"
Organizacje pozarządowe
Z kart historii
Kluby sportowe
Kontakt
Powiadom nas
----------------------------------------
Turyści
----------------------------------------
Mieszkańcy
----------------------------------------
NIERUCHOMOŚCI - Inwestycje
Mapa strony
----------------------------------------
----------------------------------------
---------------------------------------
Ochotnicza Straż Pożarna
STUDIUM UWARUNKOWAŃ
SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ

System informacji przestrzennej Miasta i Gminy Choszczno
EDG
eod
bip
eod
lcc
rejestr
Wybudować i uczynić to żywym Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
07.11.2013.
Choszczno - Nagroda w konkursie Róża Promocji
SZCZECIN – CHOSZCZNO Wczoraj w szczecińskim hotelu Novotel podsumowano pierwszą edycję konkursu „Róża promocji”, w którym nagradzano za najlepszą promocję projektów zrealizowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego. Tytuł laureata zdobyło Miasto Szczecin, a w siódemce wyróżnionych znalazła się także GMINA CHOSZCZNO. – Dla nas to bardzo wartościowa nagroda, bo doskonale wszyscy wiemy, że RPO sfinansowało kilkaset projektów o dużo większej wartości niż choszczeńska promenada – mówił wczoraj burmistrz ROBERT ADAMCZYK, który wyróżnienie odbierał z rąk marszałka OLGIERDA GEBLEWICZA i wicemarszałka ANDRZEJA JAKUBOWSKIEGO.

Choć burmistrz ROBERT ADAMCZYK w rozmowie z marszałkiem OLGIERDEM GEBLEWICZEM zwrócił uwagę na całkowite koszty inwestycji realizowanych w województwie z RPO to jednak tu musimy podkreślić, że konkurs „Róża promocji” adresowany  był do kilkuset beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego, a oceniano nie jego wartość lecz sposób promocji, a także efekty jakie osiągnięto. Organizatorem konkursu „Róża promocji” i konferencji zatytułowanej „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego” był Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.
Do rywalizacji o „Róże promocji” zaproszono nie tylko gminy czy miasta, ale także stowarzyszenia, organizacje, firmy i zakłady pracy - autorów najciekawszych działań Choszczno - Nagroda w konkursie Róża Promocji promujących inwestycje dofinansowane z funduszy europejskich. Według organizatorów był to prawdziwy sprawdzian z praktyki i wiedzy o tym, jak należy promować zrealizowane przedsięwzięcia. Jak w ciekawy sposób pochwalić się  inwestycjami infrastrukturalnymi, a przede wszystkim – że warto to robić. Jak wspomniał burmistrz R. Adamczyk, do tej pory z RPO zrealizowano kilkaset projektów, a kapituła konkursu wybierała spośród 30 najlepszych. – Wartość tego wyróżnienia podnosi fakt, że my na wstępnym etapie na promocję ścieżki wokół jeziora wydaliśmy niespełna 20 tys. zł, a w grupie wyróżnionych znalazły się takie przedsięwzięcia, które na ich propagowanie wydawały miliony złotych – zauważa włodarz Choszczna. Jurorzy konkursu podkreślili, że docenili choszczeńskie działania nie tylko za imprezy organizowane na i wokół promenady, ale przede wszystkim za bezpośrednie dotarcie do konkretnego odbiorcy. Oczywiście mówiono też o zmierzonych efektach. Tu burmistrz przytoczył, że w założeniach projektowych „Turystyczno-rekreacyjnego zagospodarowania terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze w miejscowości Choszczno” przewidywano, że w drugim roku użytkowania skorzysta z tej inwestycji około 20 tys. osób, tymczasem w 2012 roku naliczono ponad 160 tys. rowerzystów, biegaczy i spacerowiczów. Czyli osiem razy więcej. Choszczno - Nagroda w konkursie Róża Promocji
Marszałek Geblewicz stwierdził, że konkurs „Róża promocji” nie ma promować RPO, lecz jego efekty. - Współczesny marketing jest pochodną naszej kreatywności, trendy marketingowe dynamicznie się zmieniają i wymagają od nas stałego doskonalenia i pomysłowości. Dlatego motto takich spotkań, jak to dzisiejsze powinno brzmieć: „wybudować i uczynić to żywym”. Tak to postrzegam, chwalmy się i róbmy to nie nachalnie, lecz mądrze – gratulował nagrodzonym. Podkreślił też to, że wyróżnione projekty będą również promocyjnym wizerunkiem Pomorza Zachodniego.
Główną nagrodę konkursu „Róża promocji” zdobyło Miasto Szczecin za promocję „Promenada z widokiem na Odrę – przebudowa szczecińskich bulwarów (Modernizacja Bulwaru Gdyńskiego, Piastowskiego, Elbląskiego)”. Wśród wyróżnionych znaleźli się: Gmina Choszczno (Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze), Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Gmina Barlinek, Contino Białogard Sp. z o.o.,”, Parafia Prawosławna pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Stargardzie Szczecińskim i Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
Tadeusz Krawiec

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Rewitalizacja w Gminie Choszczno

  

SYSTEM POWIADAMIANIA MIESZKAŃCÓW

TERMO

CHOSZCZNO

ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

"SZANSA"

serdecznie zapraszamy

na naszą stronę na

facebook-u

PROJEKT EUROINNOWACJE
Gospodarka Odpadami
Kalendarz imprez 2012
Choszczno
Fundusze, Projekty, Dofinansowania, Pomoc Finansowa
Rejestr zbiorów danych osobowych Choszczno
Organizacje pozarządowe - kliknij

Przygarnij mnie...

   ...JESTEŚMY RÓWNIEŻ NA FACEBOOKU

Index firm - Gmina Choszczno

Samorządowy Informator SMS Gminy Choszczno
lcc

Turystyczno – rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze

Lokalna Grupa Rybacka

Północna Izba Gospodarcza - Oddział w Choszcznie

Zadania Inwestycyjne
 
Polska Telewizja Internetowa
Lider Pojezierza
LP
Copyright © 2024 www.choszczno.pl.