WiększaMniejszyNormalny
13.10.2024.
AKTUALNOŚCI
Gospodarka Odpadami
Galeria 2020
Galeria 2019
Galeria 2018
Galeria 2017
Galeria 2016
Galeria 2015
Galeria 2014
Galeria 2013
Galeria 2012
Galeria 2011
Galeria archiwum
"Biuletyn Choszczeński"
Organizacje pozarządowe
Z kart historii
Kluby sportowe
Kontakt
Powiadom nas
----------------------------------------
Turyści
----------------------------------------
Mieszkańcy
----------------------------------------
NIERUCHOMOŚCI - Inwestycje
Mapa strony
----------------------------------------
----------------------------------------
---------------------------------------
Ochotnicza Straż Pożarna
STUDIUM UWARUNKOWAŃ
SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ

System informacji przestrzennej Miasta i Gminy Choszczno
EDG
eod
bip
eod
lcc
rejestr
Kolporter RSS
Projekt EUROINNOWACJE Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
09.12.2019.

Informacje ogólne

Projekt partnerski pt. „Partnerstwo miast średnich pomorza i północnej wielkopolski na rzecz wdrażania e-usług” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Miasto Białogard
  • Gmina Choszczno
  • Gmina Miasto Kołobrzeg
  • Gmina Miasto Lębork
  • Gmina Miejska Pruszcz Gdański
  • Miasto Szczecinek
  • Gmina Miejska Świdwin
  • Gmina Miasto Świnoujście
  • Gmina Miejska Tczew
  • Gmina Miejska Wałcz
  • Gmina Miasto Złotów

Wartość projektu wynosi: 2 371 142,45 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 993 030,45 PLN

 

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 11 Urzędach JST z woj. zachodnio-pomorskiego, pomorskiego i Wielkopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 402 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 do 31.03.2020.”

 

Zadania zaplanowane w projekcie:

  • Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 11 urzędach JST
  • Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 6 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań w 2 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości
  • Doskonalenie kompetencji 93 kadr z 11 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  • Doskonalenie kompetencji 77 kadr z 11 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji 232 kadr z 11 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

 

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 6 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 2 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 402 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7)
  • 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
  • 12 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 6 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
  • 24 osoby objęte szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych

 

 

Rewitalizacja w Gminie Choszczno

  

SYSTEM POWIADAMIANIA MIESZKAŃCÓW

TERMO

CHOSZCZNO

ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

"SZANSA"

serdecznie zapraszamy

na naszą stronę na

facebook-u

PROJEKT EUROINNOWACJE
Gospodarka Odpadami
Kalendarz imprez 2012
Choszczno
Fundusze, Projekty, Dofinansowania, Pomoc Finansowa
Rejestr zbiorów danych osobowych Choszczno
Organizacje pozarządowe - kliknij

Przygarnij mnie...

   ...JESTEŚMY RÓWNIEŻ NA FACEBOOKU

Index firm - Gmina Choszczno

Samorządowy Informator SMS Gminy Choszczno
lcc

Turystyczno – rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze

Lokalna Grupa Rybacka

Północna Izba Gospodarcza - Oddział w Choszcznie

Zadania Inwestycyjne
 
Polska Telewizja Internetowa
Lider Pojezierza
LP
Nasze strony
osw

chdk

crs

OSP
Ochotnicza Straż Pożarna
Copyright © 2024 www.choszczno.pl.